mv拍得美,男女主角也美,歌也好超好聽的,又發現了一位好歌手囉!!

這首歌詞也很符合每個人小時候的寫照,很 寫實的歌詞喔!!







We were both young when I first saw you / 第一次見到你時 我們都還年輕
I close my eyes and the flashback starts / 當我閉上雙眼時 時間回到過去
I'm standing there / 我就站在那
on a balcony in summer air / 那充滿夏日香氣的陽台上
See the lights, see the party the ball gowns / 看那炫麗燈光 看那美麗舞會
See you make your way through the crowd and say hello / 看你從人群中向我走來 然後說妳好
Little did I know / 真沒想到
That you were Romeo you were throwing pebbles / 你就是羅密歐 用小石塊當暗號
And my daddy said stay away from Juliet / 父親常對你說 離茱麗葉遠點
And I was crying on the staircase / 讓我哭倒在露濕台階
begging you please don't go / 求求你不要走
And I said Romeo take me / 羅密歐帶我走
somewhere we can be alone / 走到只有我們的地方
I'll be waiting all there's left to do is run / 我會一直等 等著遠走高飛
You'll be the prince and I'll be the princess / 你會是王子 我會是公主
It's a love story baby just say yes / 這是我們愛的故事 只要說 YES

So I sneak out to the garden to see you / 我偷跑到花園想見你一面
We keep quiet cause we're dead if they knew / 我們小心翼翼不能被發現
so close your eyes / 閉上雙眼吧
Escape this town for a little while / 逃離這個地方吧
Cause you were Romeo, / 因為你是羅密歐
I was a scarlet letter / 我是個罪人
And my daddy said stay away from Juliet / 父親常對你說 離茱麗葉遠點
But you were everything to me / 但你是我的一切
I was begging you please don't go / 求求你不要離開我
And I said Romeo take me / 羅密歐帶我走
somewhere we can be alone / 走到只有我們的地方
I'll be waiting all there's left to do is run / 我會一直等 等著遠走高飛
You'll be the prince and I'll be the princess / 你會是王子 我會是公主
It's a love story baby just say yes / 這是我們愛的故事 只要說 YES

Romeo save me they're trying to tell me how to feel / 羅密歐救救我 大家都想逼我怎麼做
This love is difficult but it's real / 這份愛不容易 但我是真心
Don't be afraid we'll make it out of this mess / 不要害怕 我們會在一起
It's a love story baby just say yes / 這是我們愛的故事 只要說 YES

I got tired of waiting / 我不想再等下去
Wondering if you were ever coming around / 我不想再猜你到底會不會來
My faith in you was fading / 我的信心就快要失去
When I met you on the outskirts of town / 當我們在秘密基地碰面時
And I said Romeo save me / 我說羅密歐救救我
I've been feeling so alone / 我覺得好孤單
I keep waiting for you but you never come / 我等了又等 還是不見你身影
Is this in my head I don't know what to think? / 我不斷胡思亂想 想破了頭
He knelt to the ground and pulled out a ring and said / 他突然跪下 拿出戒指說
Marry me Juliet you never have to be alone / 嫁給我吧茱麗葉 妳不會再孤單
I love you and that's all I really know / 我愛妳 全世界我只有這個答案
I talked to your dad go pick out a white dress / 我會說服妳父親 去挑件白色禮服吧
It's a love story baby just say yes / 這是我們愛的故事 只要說 YES
Oh oh oh / 噢~
Oh oh oh / 噢~
Cause we were both young when I first saw you / 第一次見到你時 我們都還年輕

轉自:http://www.wretch.cc/blog/umusicpop/3025898

arrow
arrow
    全站熱搜

    Linoa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()